Onze dienstverlening in tijden van corona

Het is onze missie om uw partner te zijn voor een veilige wereld. Thuis, op het werk en op de weg. De coronacrisis waarin de wereld zich op dit moment bevindt, motiveert ons extra om na te denken over de veiligheid van onze klanten, medewerkers en partners. We volgen de richtlijnen van het RIVM nauwkeurig op om verspreiding van het virus te beperken. Daarnaast doen we er alles aan om onze dienstverlening op het niveau te houden dat u van ons gewend bent.

We zijn u nog steeds van dienst!
Met onze landelijke dekking van specialisten en schade-experts waren we grotendeels al gewend om vanuit huis te werken. Ook onze binnendienstmedewerkers en onze stafdiensten werken op dit moment vanuit huis. Dankzij de goede ICT-voorzieningen die we bij DEKRA hebben, kunnen ook zij hun werkzaamheden gewoon voortzetten. In korte tijd hebben we ervoor gezorgd dat we volledig operationeel blijven en bereikbaar zijn voor u. We zijn u nog steeds van dienst en daar zijn we best trots op!

Met inachtneming van de RIVM-richtlijnen en onze interne instructies verrichten wij nog steeds fysieke expertises, maar alleen als dit strikt noodzakelijk is. Wanneer een fysieke expertise niet noodzakelijk of mogelijk is, verrichten we onze diensten waar mogelijk op afstand. We maken daarbij onder meer gebruik van tele-expertise en onze eigen video-expertisetool DEKRA i2i.

Ook onze schadebehandelings-, schaderegelings- en detacheringsactiviteiten gaan op veilige afstand “gewoon” door. Ook deze medewerkers werken vanuit huis, uiteraard vanaf apparatuur met programma’s die aan strenge veiligheidseisen voldoen.

Bent u benieuwd naar het actieplan van DEKRA wereldwijd? Dan leest u hier de belangrijkste punten waarmee we bijdragen aan het beperken van de verspreiding van het virus.

Vragen?
Heeft u vragen over onze dienstverlening? Neem dan gerust contact met ons op via . We helpen u graag!

Pagina delen